
ALTERRA TRV 1000i XT EPS
Homologacja T3
Nowa generacja quadów Arctic Cat jest bardziej wydajna, łatwa w obsłudze i co widać na pierwszy rzut oka wygląda zupełnie inaczej. Flagowy model rekreacyjno-użytkowy, Alterra TRV 1000i XT EPS zaskakuje nie tylko przyjemną jazdą, ale właśnie nowoczesnym, agresywnym designem oraz ostrymi liniami wykończenia. Ultra jasne reflektory halogenowe i nowoczesne oświetlenie LED sprawaiają, że zwraca na siebie uwagę, a silnik, podwozie oraz nowe zawieszenie wznoszą go na nowy poziom w tej klasie pojazdów. Zmieniona geometria przedniej osi poprawia precyzję kierowania, a w połączeniu z przedłużonym podwoziem i wspomaganiem kierownicy jazda staje się naprawdę przyjemna, a komfort podróżowania wzrasta.
Kolorystyka:
13 250 EUR (Brutto)

Silnik 1000i H2
Dwucylindrowy silnik chłodzony czieczą, o pojemności 951 ccm w wersji V jest pojemny i ma niewyczerpane zasoby mocy. Elektroniczny wtrysk paliwa gwarantuje czyste spalanie o wysokiej wydajności oraz natychmiastowej reakcji przepustnicy nie zaleźnie od pory roku i temperatury. Wysokowydajny silnik V-Twin działa w każdych warunkach w optymalnej temperaturze roboczej dzięki chłodzeniu cieczą oraz wentylatorem elektrycznym.

Nowe podwozie XR
Zasadniczej metamofrozie uległo podwozie tego modelu. Rozstaw osi został przedłużony o 5 cm, dzięki czemu XR 700 zyskał większą stabilność przy zachowaniu tej samej długości całkowitej pojazdu. Nowa rama zapewnia doskonałą zwrotność, a nisko położony środek ciężkości pewność prowadzenia w każdym terenie. Dodatkowo silnik przesunięty jest o 8 cm do przodu, co zapewnia większy komfort i łatwiejszą obsługę.

Bagażnik SpeedRack II
Całkowicie nowo zaprojektowany bagażnik wykonany jest z antypoślizgowego tworzywa sztucznego i został ulepszony o nowy inteligentny system mocowania akcesoriów SpeedRack II. Co ciekawe, bagażniki z przodu i z tyłu są symetryczne.

Wspomaganie kierownicy
Mniejsze zmęczenie, precyzja prowadzenia, łatwa kontrola. Nasze elektroniczne wspomaganie kierownicy jest najmocniejsze na rynku. Moc nie tylko ma znaczenie przy zmniejszeniu siły potrzebnej do prowadzenia, ale również tłumi uderzenia przekazywane poprzez kierownicę na kierowcę, gdy podczas dużych prędkości przednie koła wpadają na przeszkody typu skały, pnie lub wyrwy w nawierzchni.

DURAMATIC™
Niezawodna automatyczna skrzynia biegów Duramatic™ została skonstruowana do najcięższej pracy. Jest wyposażona w solidny wariator z przekładnią bezstopniową, która reaguje natychmiast na zmianę obrotów, prędkości oraz obciążenie silnika. Przekładna Duramatic™ składa się z trzech głównych elementów - sprzęgła podstawowego (napędowego), sprzęgła wtórnego (napędzanego) i zębatego paska, a uzupełnieniem wszystkiego jest sprzęgło odśrodkowe, dzięki czemu może być włączone na stałe co zmniejsza zużycie paska. Skrzynia Duramatic™ posiada pozycje L/H/N/R/P (bieg do przodu / redukcja / neutralny / do tyłu i parking) oraz hamowanie silnikiem na stromych zboczach.

Blokada dyferencjału
Łatwa w obsłudze blokada przedniego dyferencjału pozwala znacznie zwiększyć przyczepność kół w trudnym terenie zachowując jednocześnie lekkie i zwinne prowadzene. Podczas normalnej jazdy w trybie 4x4 przednie koła napędzane są przez otwarty przedni mechanizm różnicowy. Umożliwia to obracanie się przenich kół w różnych prędkościach, a tym samym zapewnia łatwe sterowanie pojazdem. Włączenie blokady przeniego dyferencjału podczas napędu na wszystkie koła (4WD) maksymalizuje przyczepność w trudnym terenie, kiedy jedno z przednich kół może zacząć się obracać. Moc silnika przekazywana jest po równo na wszystkie koła, a to pozwala na jazdę w każdym terenie, wspinanie się i pokonywane przeszkód. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk.

Napęd 4x4
Napęd elektryczny wszystkich kół pozwala dostać się w miejsca, o których inne pojazdy mogą tylko pomarzyć. Przede wszystkim większa przyczepność w trudnych warunkach i na ekstremalnym terenie. Wszystkie pojazdy Arctic Cat wyposażone są w opcjonalny napęd tylko na tył (2WD) lub na cztery koła (4WD). Tryb 4 WD posiada blokadę przedniego dyferencjału. Zaletą przełączanego elektrycznie napędu przednich kół jest to, że możesz go włączyć kiedy tylko chcesz, a nie tak jak w automatycznych systemach, wtedy gdy koła wpadają w poślizg. Naped 4x4 jest nieoceniony zimą, kiedy zamiast kół można zamontować gąsienice i jeździć quadem tak samo wydajnie jak skuterem śnieżnym.
Silnik
Rodzaj silnika: | czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, 4 zaworowy, EFI |
Pojemność: | 951 ccm |
Średnica x skok tłoka: | 102 x 85 mm |
Zapłon: | CDI |
Chłodzenie: | cieczą, wentylator elektryczny |
Układ napędowy
Napęd: | 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna Duramatic, L/H/N/R, hamowanie silnikiem |
Blokada przedniego dyferencjału: | tak, przełączana elektrycznie |
Napęd osi: | wał Kardana |
Podwozie
Zawieszenie przednie: | niezależne, z podwójnymi wahaczami |
Zawieszenie tylne: | niezależne podwójne wahacze |
Amortyzatory przednie: | amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyn |
Amortyzatory tylne: | amortyzatory hydrauliczne, pięciostopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyn |
Skok zawieszenie P/T: | 254 / 254 mm |
Hamulce przednie: | 2x tarcza hydrauliczna |
Hamulce tylne: | 1x tarcza hydrauliczna |
Opony przednie: | 25 x 8-12 |
Opony tylne: | 25 x 10 - 12 |
Wymiary i waga
Długość całkowita: | 2326 mm |
Szerokość całkowita: | 1247 mm |
Wysokość całkowita: | 1206 mm |
Rozstaw osi: | 1493 mm |
Sucha masa: | 411 kg |
Zbiornik paliwa: | 20,1 l |
Pozostałe
Bagażnik przedni: | SpeedRack II |
Tylny bagażnik: | SpeedRack II |
Prędkościomierz: | analogowy / cyfrowy |
Dokumenty i certyfikaty
Homologacja: | dla dwóch osób |
Homologacja: | w cenie |
Uprawnienia do jazdy: | kategoria B (samochód osobowy) |
Wyposażenie
Wyposażenie w cenie: | wspomaganie kierownicy, felgi aluminiowe, hak holowniczy, wyciągarka WARN RT 3000 lbs., przedni i tylny bagażnik Speed Rack II, elektrycznie przełączany napęd 2WD/4WD z blokadą przedniego dyferencjału, tylne światła LED |