
ALTERRA TRV 700i
Całkowicie nowa generacja quadów Arctic Cat - bardziej wydajne, bezproblemowe w obsłudze i nowoczesne. Użytkowo rekreacyjny quad Arctic Cat Alterra TRV 700i urzeka nie tylko swoimi parametrami ale także nowym wzornictwem, agresywnym wyglądem i bardziej ostrymi liniami niż poprzednia generacja tych pojazdów. Ultra jasne reflektory i nowoczesne oświetlenie LED sprawaiają, że skupia na sobie uwagę. Dodatkowo nowy silnik, przedłużone podwozie i zawieszenie sprawiają, że Alterra TRV 700i to zupełnie nowy quad. Innowacyjne podejście do wygodnej jazdy i ergonomii zostało połączone z bardziej precyzyjną geometrią przedniej osi dzięki czemu prowadzenie jest bardziej precyzyjne, a jazda komfortowa.
Kolory:
11 150 EUR (Brutto)

Silnik 700i H1
700 H1 to zwinny, chłodzony cieczą jednocylindrowy silnik o pojemności 695 ccm z dużą siłą napędową, wysokim momentem obrotowym oraz niskim zużciem paliwa. Elektroniczny wtrysk paliwa gwarantuje czyste spalanie o dużej wydajności, zapewnia natychmiastową rekację przepustnicy, niezawodny rozruch w każdych warunkach, a także optymalny skład mieszanki paliwowej niezależnie od wysokości.

Nowe podwozie XR
Zasadniczej metamofrozie uległo podwozie tego modelu. Rozstaw osi został przedłużony o 5 cm, dzięki czemu XR 700 zyskał większą stabilność przy zachowaniu tej samej długości całkowitej pojazdu. Nowa rama zapewnia doskonałą zwrotność, a nisko położony środek ciężkości pewność prowadzenia w każdym terenie. Dodatkowo silnik przesunięty jest o 8 cm do przodu, co zapewnia większy komfort i łatwiejszą obsługę.

DURAMATIC™
Niezawodna, automatyczna skrzynia biegów Duramatic™ została zaprojektowana do pracy w najcięższych warunkach. Solidny warator przekładni bezstopniowej natychmiast reaguje na zmianę obrotów, prędkości i obcążenia silnika. Skrzynia Duramatic™ składa się z trzech głównych systemów - sprzęgła podstawowego (napędowego), sprzęgła wtórnego (napędzanego) i zębatego paska, a uzupełnieniem wszystkiego jest sprzęgło odśrodkowe. Główne sprzęgło może być włączone na stałe, dzięki czemu zmniejsza się zużycie paska napedowego. Skrzynia Duramatic™ posiada mozliwość hamowania silnikiem na stromych zboczach.

Blokada dyferencjału
Łatwa w obsłudze blokada przedniego dyferencjału pozwala znacznie zwiększyć przyczepność kół w trudnym terenie zachowując jednocześnie lekkie i zwinne prowadzene. Podczas normalnej jazdy w trybie 4x4 przednie koła napędzane są przez otwarty przedni mechanizm różnicowy. Umożliwia to obracanie się przenich kół w różnych prędkościach, a tym samym zapewnia łatwe sterowanie pojazdem. Włączenie blokady przeniego dyferencjału podczas napędu na wszystkie koła (4WD) maksymalizuje przyczepność w trudnym terenie, kiedy jedno z przednich kół może zacząć się obracać. Moc silnika przekazywana jest po równo na wszystkie koła, a to pozwala na jazdę w każdym terenie, wspinanie się i pokonywane przeszkód. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk.

Napęd 4x4
Napęd elektryczny wszystkich kół pozwala dostać się w miejsca, o których inne pojazdy mogą tylko pomarzyć. Przede wszystkim większa przyczepność w trudnych warunkach i na ekstremalnym terenie. Wszystkie pojazdy Arctic Cat wyposażone są w opcjonalny napęd tylko na tył (2WD) lub na cztery koła (4WD). Tryb 4 WD posiada blokadę przedniego dyferencjału. Zaletą przełączanego elektrycznie napędu przednich kół jest to, że możesz go włączyć kiedy tylko chcesz, a nie tak jak w automatycznych systemach, wtedy gdy koła wpadają w poślizg. Naped 4x4 jest nieoceniony zimą, kiedy zamiast kół można zamontować gąsienice i jeździć quadem tak samo wydajnie jak skuterem śnieżnym.

Bagażniki SpeedRack II
Bagażniki nowej generacji SpeedRack II nowoczesne, ale przede wszystkim dużo wytrzymalsze. Wykonane z mrozoodpornego plastiku, z innowacyjnym sysytemem szybkiego montażu akcesoriów SpeedLock. Arctic Cat wykonany jest z mocnego żelaza, nie z plastiku. Powierzchnia bagażników pokryta jest gumową powłoką dzięki czemu zainstalowane akcesoria i przewożone na nich przedmoty nie ślizgają się.
Silnik
Rodzaj silnika: | czterosuwowy, jednocylindrowy, SOHC, 4-zaworowy, EFI |
Pojemność: | 695 ccm |
Średnica x skok tłoka: | 102 x 85 mm |
Zapłon: | CDI |
Chłodzenie: | cieczą, wentylator elektryczny |
Układ napędowy
Napęd: | 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna Duramatic, L/H/N/R, hamowanie silnikiem |
Blokada przedniego dyferencjału: | tak, przełączana elektrycznie |
Napęd osi: | wał kardana |
Podwozie
Zawieszenie przednie: | niezależne, podwójne wahacze |
Zawieszenie tylne: | niezależne, podwójne wahacze |
Amortyzatory przednie: | amortyzatory hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Amortyzatory tylne: | amortyzatory hydrauliczne, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Hamulce przednie: | 2x tarcze hydrauliczne |
Hamulce tylne: | 1x tarcza hydrauliczna |
Opony przednie: | 25 x 8-12 |
Opony tylne: | 25 x 10-12 |
Wymiary i waga
Długość całkowita: | 2326 mm |
Szerokość całkowita: | 1247 mm |
Wysokość całkowita: | 1206 mm |
Rozstaw osi: | 1325 mm |
Sucha masa: | 404 kg |
Zbiornik paliwa: | 20,1 l |
Pozostałe
Bagażnik przedni: | bagażnik SpeedRack II |
Tylny bagażnik: | bagażnik SpeedRack II |
Moc holowania: | 476 kg |
Prędkościomierz: | analogowy / cyfrowy |
Dokumenty i certyfikaty
Homologacja: | w cenie |
Uprawnienia do jazdy: | kategoria B (samochód osobowy) |
Wyposażenie
Wyposażenie w cenie: | przedni i tylny bagażnik SpeedRack II, hak holowniczy, felgi stalowe, elektrycznie przełączny napęd 2WD/4WD z blokadą przedniego dyferencjału, tylne światła LED |
Więcej informacji
Uwaga: | Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen. |